اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نارضایتی بازیکنان جدید پرسپولیس از پنجره بسته| صدای توریست‌ها!

  • کد خبر: ۹۱۷۲۱
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
نارضایتی بازیکنان جدید پرسپولیس از پنجره بسته| صدای توریست‌ها!
دو بازیکن تاجیک پرسپولیس که تا این لحظه به خاطر بسته بودن پنجره نتوانسته‌اند یک دقیقه هم برای پرسپولیس به میدان بروند، از وضعیت به وجودآمده انتقاد کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دو خرید تاجیکستانی پرسپولیس از وضعیتشان راضی نیستند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ‌برتر فوتبال مقابل هوادار به تساوی ۲-۲ رسید تا ۱۶امتیازی شود و با چند پله سقوط در رده ششم جدول قرار گیرد. سرخ‌پوشان پایتخت درحالی به تساوی رسیدند که بار دیگر خبری از حضور خرید‌های تاجیکستانی در ترکیب نبود.

وحدت هنانوف و منوچهر صفروف که ۱۷آبان با توافقی به‌مدت ۲ سال وارد تهران شدند، به‌دلیل محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات، هنوز نتوانسته‌اند بازی کنند. باشگاه پرسپولیس همچنان از پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون و خواکین، مربیان پیشین این تیم، باز مانده است تا تاجیک‌ها که فعلا با هیچ رسانه‌ای حاضر به گفتگو نشده‌اند، از وضع موجود اعلام نارضایتی کنند.

مدیربرنامه‌های هنانوف و صفروف دلخوری خرید‌های تاجیک یحیی را به گوش مجید صدری رسانده است تا سرپرست باشگاه پرسپولیس وعده‌ای دوباره درباره آن‌ها بدهد. باشگاه پرسپولیس که بیان کرده بود قسط سوم و نهایی را قبل از شهرآورد پایتخت به حساب این مربی در سوئیس واریز می‌کند، هنوز موفق به انجام این کار نشده است تا صدای صفروف و هنانوف بابت بازی‌نکردن در بیاید.

این ۲ بازیکن با وجود اینکه در تمرینات حضور دارند، به‌دلیل ثبت‌نشدن قراردادهایشان جایی در تاکتیک‌های یحیی گل‌محمدی ندارند تا این مربی نیز از این موضوع ناراضی باشد و در نشست خبری قبل از تساوی با هوادار نیز از آن‌ها به‌عنوان «توریست» یاد کند. به‌نظر می‌رسد هنانوف و صفروف در دیدار چهارشنبه هفته جاری پرسپولیس با پیکان نیز غایب هستند و نمی‌توانند برای سرخ‌ها بازی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->